چاپ این صفحه

افزایش سقف ضمانت طرح توسعه تولید پوشاک مناطق روستایی

مدیرعامل‌سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: قدرت ضمانت، برای طرح توسعه تولید پوشاک در مناطق روستایی هم اکنون ۳ میلیارد تومان است که درخواست داریم به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یابد.

صادق نجفی در جلسه طرح توسعه تولید پوشاک در مناطق روستایی در سازمان برنامه و بودجه با بیان این مطلب افزود: طرح توسعه پوشاک در مناطق روستایی یکی از طرح‌های مهم ۹ گانه اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت، معدن و تجارت است. 

 

به گزارش شاتا، وی با اشاره به اینکه استانداران سراسر کشور به خوبی وارد مراحل اجرایی طرح شده‌اند، تصریح کرد: در هر استان ۲۰ روستا در این طرح مشارکت خواهند کرد و در هر روستا برای حدود ۵۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

 

 نجفی در ادامه خواستار اضافه کردن دو استان کردستان و سیستان و بلوچستان به این طرح شد و گفت: جلسات شورای راهبری استانی باید به‌صورت منظم جهت پیشبرد این طرح برگزار شود.

 

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر ضرورت تسریع در حل مشکل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای اعطای تسهیلات به این طرح، اضافه کرد: تخصیص نقدی مانده‌های اعتبار برای یارانه سود تسهیلات و جلوگیری از بازگشت یارانه سود تسهیلات به خزانه نیز از مهم‌ترین خواسته‌ها و انتظارات ما است./منبع: شاتا

چاپ این صفحه