چاپ این صفحه

ضرورت تشکیل کمیته فنی برای بررسی مسائل و مشکلات صنایع نساجی و پوشاک در زیرمجموعه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی

مهندس افسانه محرابی- مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت- که در نشست مشترک هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران و نمایندگان تشکلهای نساجی با اعضای کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران سخن می گفت در ادامه این برنامه طی سخنانی به موضوع پیگیری‌های انجام شده در اداره کل نساجی و پوشاک و هم‌چنین تشریح فعالیت‌های انجام شده درخصوص کاهش میزان قاچاق منسوجات و پوشاک و همچنین محدودیت واردات از مناطق آزاد پرداخت.

مهندس افسانه محرابی- مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت- نیز در ادامه این برنامه طی سخنانی به موضوع پیگیری‌های انجام شده در اداره کل نساجی و پوشاک و هم‌چنین تشریح فعالیت‌های انجام شده درخصوص کاهش میزان قاچاق منسوجات و پوشاک و همچنین محدودیت واردات از مناطق آزاد پرداخت. این مقام مسئول در ادامه به لزوم تشکیل کمیته فنی مسائل و مشکلات صنایع نساجی و پوشاک در زیرمجموعه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی و بسته حمایت از تولید اشاره نمود که برای تولید 510 هزار تن پوشاک تسهیلاتی را برای واحدهای تولیدی ایجاد و بازسازی و نوسازی مدنظر قرار شده است.

وی به پیگیری‌های انجام شده برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده و مشوق های کارفرمائی نیز اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با همکاری و حمایت تشکل‌های نساجی و اتاق‌های بازرگانی بتوان به نتیجه مطلوب رسید .

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت به پیگیری‌های اداره کل برای تخصیص ارز مبادله‌ای برای تامین مواداولیه و خرید ماشین‌آلات و تامین مواداولیه پتروشیمی مورد نیاز واحدهای نساجی اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد تا گام‌های موثری برای حل و فصل واحدها برداشته شود .

چاپ این صفحه