چاپ این صفحه

سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: احتمال افزایش تعرفه واردات 64 کالا به عراق

سازمان توسعه تجارت اعلام کرد بر اساس اطلاعات واصله از رایزن بازرگانی ایران، دولت عراق 64 کالا را در فهرست کالاهای مشمول حمایت از تولید داخلی قرار داده است و در آینده احتمالاً شامل افزایش تعرفه واردات به این کشور خواهند شد. کت و شلوار - کلاه نظامی - پنبه طبی - کفش نظامی - سجاده -پنبه - الیاف - مواد نساجی - کفش ایمنی - فرش ماشینی - پارچه پلی استری - پتو - پارچه خام - جوراب مردانه و زنانه از جمله مواردی است که در این لیست دیده می شود.

دولت عراق به‌تازگی فهرستی از کالاهای مشمول حمایت از تولید داخل قرار داده است که در آینده نزدیک می‌توانند مشمول افزایش تعرفه وارداتی به کشور عراق شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، اطلاعات کسب شده از رایزن بازرگانی ایران در عراق حاکی از این است که 64 قلم کالا در این فهرست گنجانده شده و از طرف وزارت صنایع و معادن عراق، تحت حمایت از تولید قرار گرفته است.

 

برخی از انواع لبنیات، نوشابه، منسوجات، پلیمرها، مصالح ساختمانی، کابل و برخی از تجهیزات از جمله این کالاها هستند.

کت و شلوار - کلاه نظامی - پنبه طبی - کفش نظامی - سجاده -پنبه - الیاف - مواد نساجی - کفش ایمنی - فرش ماشینی - پارچه پلی استری - پتو - پارچه خام - جوراب مردانه و زنانه از جمله مواردی است که در این لیست دیده می شود.

 

فهرست 64گانه کالاهایی که مشمول حمایت از تولید داخل عراق قرار گرفته‌اند را اینجا مشاهده کنید.

 
 
چاپ این صفحه