چاپ این صفحه

معاون کسب‌و‌کار و مشاور رییس اتاق منصوب شدند

تعداد بازدید : 1781
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
از سوی دبیرکل اتاق تهران، هومن حاجی‌پور به عنوان معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در حکم صادر شده از سوی بهمن عشقی آمده است: «با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تهران منصوب می‌شوید.»

در این حکم تصریح شده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و برنامه ریزی و بهره گیری از تجارب نیروهای کارآمد در انجام مسولیت های محوله و پیشبرد اهداف و برنامه های اتاق تهران موفق و مؤید باشید.»لازم به ذکر است که هومن حاجی‌پور پیش از این مسئولیت امور تشکل‌های اتاق ایران را برعهده داشت.

انتصاب مشاور رییس اتاق تهران در امور مالیاتی و تامین اجتماعی همچنین طی حکمی از سوی رییس اتاق تهران، فریدون طلایی‌زاده به عنوان مشاور رییس در حوزه‌های مالیاتی و تامین اجتماعی منصوب شد. طلایی‌زاده پیش از این معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران بود. در حکم صادره از سوی مسعود خوانساری آمده است: « با عنایت به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‎های صادقانه و خالصانه جنابعالی در طی مدت مسولیت معاونت کسب‌و‌کار، به موجب این حکم به سمت مشاور رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی تهران منصوب می‌شوید.

در این حکم همچنین آمده است: «امیدوارم با توجه به شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی و نیز روحیه مسولیت‌پذیری، از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد برنامه‌های اتاق تهران به ویژه در حوزه‌های مالیاتی، تامین اجتماعی و سایر موارد مرتبط بهره‌گیری کنید. توفیق، بهروزی، سلامتی و سعادت روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

چاپ این صفحه