چاپ این صفحه

پیام دکتر بیگی نماینده محترم تبریز در بازدید از نمایشگاه بین المللی نساجی و غرفه گروه لایکو

حال و روز تولید امروز حال و روز خوشی نیست. مشکلات عدیده ای امروز برای اهالی تولید پیش آمده مهمتر از همه اینکه آنهایی که انتظار می رود مشفقانه فریادرس باشند مسیر اشتباهی را طی می کنند و سخنان پیر دیر که در هر مناسبتی ضرورت تحقق و استمرار سیاست های اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار می دهند کمتر مورد توجه قرار می گیرد برای اثبات این ادعا مرور فرمایشات معظم له در دیدارهای مختلف به ویژه هیات وزیران قرائن و شواهد قابل توجهی را در اختیار می گذارد.
واحدهای تولیدی به سبب سیاستگزاری های نامناسب اقتصادی یکی پس از دیگری از مدار فعالیت خارج می شوند چراکه تولید سودآفرین نیست قاچاق سم مهلک اقتصاد و تولید به شمار می رود انواع هزینه ها به تولید تحمیل می شود که سبب افزایش قیمت تمام شده می گردد ولی جنس خارجی و کالای قاچاق در بازار داخل جولان می دهد و به سبب گرانی قیمت تمام شده محصولات داخلی قادر به رقابت در داخل و خارج نیستند. صنعت نساجی بیشترین آسیب را در شرایط کنونی متحمل می شود. واحدهای نساجی به سختی توانسته اند حضور خود را در بازار حفظ کنند و از اینجا می توان نتیجه گرفت آنها که دوام آورده اند چه کار بزرگی را انجام داده اند. لایکو از جمله همین استقامت ورزان می باشد که توانسته است با گذشت زمان اعتبار برند خود را افزایش داده و همچنان مورد اعتماد مخاطبان و مشتریان خود باشد.
لایکو صنعت موفق در پهنه آذربایجان شرقی به شمار می رود و می تواند یک الگو برای صنعت نساجی کشور باشد. برای مدیران و گردانندگان این مجموعه ارزشمند توفیقات بیشتر آرزو می کنم.

چاپ این صفحه