چاپ این صفحه

اولین نشست کارگروه فرش ماشینی انجمن صنایع نساجی ایران در سال جدید

صبح روز سه شنبه هفدهم خرداد ماه اعضای کارگروه فرش ماشینی انجمن صنایع نساجی ایران در محل دبیرخانه انجمن، گرد هم آمدند تا مسائل و مشکلات روز این صنعت را به بحث و تبادل نظر بگذارند.

در این نشست که  با استقبال خوب اعضا و نمایندگان شرکتهای عضو انجام شد در خصوص لغو معافیت واردات ماشین آلات نو و دست دوم، پایه ارزش صادراتی فرش ماشینی و نمایشگاه فرش ماشینی تهران بحث و تبادل نظر شد.
در بخش آغازین این نشست دکتر شاهین کاظمی نایب رئیس هیئت مدیره انجمن ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارش مختصری از فعالیت های انجمن ارائه نمود و پس از ایشان مهندس علی فرهی رئیس دوره قبل کارگروه فرش ماشینی گزارش مختصری از عملکرد این کارگروه در طول سالهای گذشته ارائه فرمودند، ایشان با اشاره به پیگیری های کارگروه و تعامل موثر با سایر تشکل های فرش ماشینی ابراز امیدواری نمود با مشارکت بیشتر اعضا شاهد اثرگذاری بیشتر این کارگروه در آینده باشیم.

آقایان مهرداد زکی پور، سعید منزوی زاده، سید رضا لاجوردی، عباس مقصودی، مهدی ضابطی از دیگر اعضای حاضر در این نشست نیز با طرح موضوعات مختلف به لزوم همگرائی بیشتر اعضای کارگروه و مشارکت در توسعه و پیشرفت این صنعت اشاره نمودند . در بخش پایانی این برنامه پس از رأی گیری کتبی آقایان علی فرهی و سید جواد سجادی بیدگلی به ترتیب بعنوان رئیس و دبیر کارگروه برای دوره جدید انتخاب گردیدند.

چاپ این صفحه