حضور هیئت تجاری ایالت اتریش سفلی در تهران

بدینوسیله به اطلاع می رساند یک هیئت تجاری به ریاست وزیر اقتصاد ایالت اتریش سفلی که در زمینه های سیستم اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، سیستمهای هیدرولیکی، تکنولولوژیهای مدرن نورپردازی، خدمات مشاوره انرژیهای تجدید پذیر، طراحی و توسعه سیستمهای کشش وسائط نقلیه، طراحی سیستمهای نما، تولید دستگاههای آسیاب غلات، محصولات سلولزی با مصارف صنعتی و بهداشتی، بسته بندی صنایع نوشیدنی و غذایی، تولید محصولات مهدسی نفت، گاز و پتروشیمی، تولید مبلمان و تختهای بیمارستانی و مراکز عمومی، خدمات ساخت و ساز پروژه های عمومی، خدمات مالی، خدمات حمل و نقل جهانی و ... فعالیت دارند به منظور دیدار و مذارکره با تجار و بازرگانان محترم عضو اتاق بازرگانی تهران در روز سه شنبه 7 اردیبهشت ماه 1395 مطابق با 26 آوریل 2016 در تهران حضور خواهد یافت.

جزئیات زمینه فعالیت این شرکتها و کلیه اطلاعات مربوط به آنها از طریق رجوع به صفحه اصلی سایت اتاق بازرگانی تهران به آدرس www.tccim.ir قابل دسترس می باشد.

علاقه مندان می توانند در صورت تمایل به شرکت در جلسه مذکور تا روز سه شنبه 31 فروردین 1395 فرم آنلاین را تکمیل و ارسال نمایند تا از آنها متعاقباً دعوت بعمل آید.

منبع :
ارسال کننده :