فراخوان همراهی با ریاست محترم جمهوری در هیأت اقتصادی اعزامی ایران به اتریش

با سلام

احتراماً به استحضار می رساند براساس هماهنگی با ولت محترم، اتاق ایران در نظر دارد همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به کشور اتریش هیأت اقتصادی ج.ا.ایران را به سرپرستی ریاست محترم اتاق ایران در تاریخ یازدهم تا سیزدهم فروردین ماه 1395 به این کشور اعزام نماید (تغییر احتمالی در برنامه اعلام خواهد شد) . علاقه مندان به حضور در هیأت یاد شده می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری سه شنبه مورخ 11/12/1394 نسبت به تکمیل فرم آنلاین که در آدرس زیر در دسترس خواهد بود اقدام نمایند.

www.iccima.ir/delegations

لازم به ذکر است که به فرمهای ناقص و یا پرشده به صورت دستی رسیدگی نخواهد شد و تنها فرم تکمیل شده به صورت آنلاین مورد پذیرش است.

تلاش بر این است که پرواز با هواپیمای اختصاصی صورت پذیرد. هزینه سفر شامل پرواز، هتل، ترانسفر داخلی، سالن همایش ها، ویزا و VIP مبلغ 90000000 ریال می باشد.

تاکید می گردد که به دلیل ملاحظات امنیتی، امکان الحاق به گروه در محل و مشارکت خارج از گروه در نشست ها و همایش ها وجود ندارد. کلیه اعضا می بایست در پرواز و نشست ها بصورت گروه هیأت تجاری اتاق ایران شرکت داشته باشند.

متقاضیان براساس روش کار دوین شده و اولویتهای بخشی تعیین شده در مطالعه بعمل آمده، برگزیده می شوند. لازم است برگزیدگان پس از دریافت دعوتنامه، مبلغ مذکور را بلافاصله واریز نمایند. بدیهی است با توجه به مدت زمان لازم برای صدور ویزا و تدارکات سفر و نشست ها، لازم است که اعضا تا پایان وقت اداری سه شنبه 94/12/11 ثبت نام بعمل آورند.

در صورت هرگونه پرسشی لطفاً با کارشناس مربوطه از طریق ایمیل n.amini@iccim.ir و یا با شماره تلفنهای 85732362-85732368-85732361 تماس حاصل فرمایید.

منبع :
ارسال کننده :