معاون وزیر صمت خبر داد : بهره‌برداری از خط جدید ریسندگی شرکت صنایع بافت بلوچ بزودی و با دستور رئیس جمهور

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: خط جدید ریسندگی شرکت صنایع بافت بلوچ ایرانشهر بزودی و با دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

امیر بیات در بازدیدی که از کارخانه و شرکت گسترش صنایع بلوچ در ایرانشهر داشت، بیان کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر احیا مجدد شرکت بافت بلوچ ایرانشهر، این موضوع در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت و طرح بازسازی شرکت صنایع گسترش بافت بلوچ در شهرستان ایرانشهر با جدیت آغاز شد‌. 
به گزارش شاتا، وی ادامه داد : خط ریسندگی جدید در این کارخانه با ظرفیت تولید 15 تن نخ در روز در بهمن ماه سال 98 بصورت کامل راه اندازی شد. بیات افزود: با راه‌اندازی مجدد خط ریسندگی تعداد 150 نفر نیروی بومی جدید بصورت مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت شدند. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود : مطالعه ایجاد خط جدید ریسندگی این کارخانه در اواسط سال 95 آغاز گردید و بعد از تهیه گزارش امکان‌سنجی و استفاده از نظرات کارشناسان، سفارش‌گذاری ساخت و خرید ماشین‌آلات مورد‌نیاز از بهترین تولیدکنندگان موجود در دنیا با برترین تکنولوژی به ارزش 5 و نیم میلیون یورو و 755 میلیارد ریال در سال 96 صورت پذیرفت. گفتنی است که در آینده‌ای نزدیک خط جدید ریسندگی کارخانه شرکت گسترش صنایع بلوچ از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور و با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال