افتتاح خط تولید نخ POY میکرو فیلامنت در مجتمع نساجی نگین شهرستان بروجن

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری با حضور در شهرستان بروجن و شهرک صنعتی شهرستان از مجموعه صنعتی نساجی نگین بازدید و خط تولید نخ POY میکرو فیلامنت این مجتمع صنعتی را افتتاح کرد.

 مجتمع نساجی بروجن متشکل از شرکتهای نساجی نگین بروجن، رنگین نخ نگین بروجن، پلی بهریس آفاق بروجن و ایلیا نساج مهتاب ایرانیان با هدف تولید انواع نخهای فیلامنت پلی استر جهت تامین نیاز کلیه صنایع نساجی تاسیس شده است.

 

 

به گزارش شاتا، این مجتمع با بهره مندی از برترین تکنولوژی روز جهان (تکنولوژی سال 2018 بارمگ آلمان و وایندر WINGS میکروفیلامنت با DPF 0/3) می تواند انواع نخهای فیلامنت پلی استر را با کیفیت و تنوع بالا جهت تضمین صنایع پایین دستی تولید نماید.


مجتمع نساجی نگین بروجن با رویکرد کار تیمی و همچنین با به کارگیری کارشناسان متخصص و مجرب داخلی و خارجی قابلیت تولید انواع نخهای فیلامنت پلی استر را دارد.

 

این واحد در زمینه تولید نخ‌های تابیده شده، نخ‌های کاملا کشیده شده، نخ نیمه آرایش یافته، نخ رنگی، نخ میکروفیلامنت، نخ‌های خودرنگ، نخ‌های رنگ رزین شده، نخ ایر تکسچره و نخ تکسچره با تاب مجازی فعالیت می کند.

 

شرکت نساجی نگین با سرمایه گذاری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته است.

 

گفتنی است؛ مجتمع نساجی نگین بروجن با سرمایه‌گذاری جدیدی به ارزش بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در طرح توسعه خود انجام داده است که سرمایه‌گذاری ارزی خط تولید POY معادل 3.5 میلیون یورو و سرمایه‌گذاری ارزی خط DTY معادل 3 میلیون یورو بوده است، همچنین سرمایه‌گذاری جدید بابت توسعه آزمایشگاهی و تأسیسات این واحد به ارزش 440 میلیارد ریال انجام شده است.

 

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال