مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت مطرح کرد: وزارت صنعت پیگیر تشکیل کارگروه کفش و رفع مشکلات این صنعت

وی با اشاره به اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رونق بازار کفش گفت: تامین مواد اولیه، تشکیل کارگروه کفش برای رصد مشکلات و ارتقای کمّی و کیفی در وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود.

افسانه محرابی در گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما که با موضوع صنعت کفش؛ مشکلات و راهکارها روی آنتن رفت با اشاره به اینکه تامین مواد اولیه، تشکیل کارگروه کفش برای رصد مشکلات و ارتقای کمّی و کیفی در وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود، گفت: چرم طبیعی و مصنوعی از جمله مواد مورد نیاز صنعت کفش است که در این زمینه یارانه تسهیلات در نظر گرفته شده است.

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت با اشاره به معرفی 7 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک گفت: برای بازسازی و نوسازی این صنعت در کل کشور اقدامات لازم در دست انجام است.

 

محرابی درباره مالیات بر ارزش افزوده و مشکلاتی که این موضوع به تولیدات کشور وارد کرده است، گفت: مالیات بر ارزش افزوده مشکلات زیادی برای صنایع ایجاد کرده است و آسیبی که در این زمینه بر صنعت پوشاک و کفش وارد شده بیشتر است که این موضوع نیز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی می شود.

 

مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت  در پایان درباره روند بازپرداخت تسهیلات تولیدکنندگان صنعت کفش گفت: افزایش زمان بازپرداخت تسهیلات تولیدکنندگان صنعت کفش نیاز به همکاری بانک دارد و سعی می کنیم بازپرداخت تسهیلات ازیک سال به سه سال افزایش یابد.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال