خبری از تولید چادر مشکی در شهرک صنعتی پوشاک نیست

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد که احداث شهرک صنعتی پوشاک هنوز در مرحله اخذ مجوز تغییر کاربری است و زمان دقیق راه‌اندازی آن مشخص نیست.

 محسن صالحی‌نیا  درباره زمان احداث شهرک صنعتی پوشاک، اظهار کرد:‌ احداث شهرک صنعتی پوشاک هنوز در مرحله تفاهم با وزارت جهاد کشارزی برای اخذ مجوز تغییر کاربری است. اخذ این مجوز در مراحل نهایی است که در صورت صدور آن،‌ شهرک‌سازی بلافاصله آغاز می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: بهتر است فعلا زمان قطعی راه‌اندازی شهرک صنعتی پوشاک اعلام نشود،‌ اما بعد از اخذ مجوز تغییر کاربری برنامه زمان‌بندی احداث شهرک اعلام خواهد شد.

 

 

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران همچنین در پاسخ به اینکه "آیا برنامه‌ای برای تولید چادر مشکی در شهرک صنعتی پوشاک وجود دارد یا خیر"، گفت: چادر مشکی در شرکت‌های دیگری در حال تولید است،‌ ‌اما در شهرک صنعتی پوشاک تاکنون صحبتی از تولید چادرمشکی نبوده است.

 

 فروردین ماه امسال صابر پرنیان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، اعلام کرده بود که در شش ماهه نخست امسال عملیات اجرایی شهرک تخصصی پوشاک آغاز می‌شود، اما این مقام مسئول در آبان ماه گفت که آغاز عملیات اجرایی تاسیس شهرک صنعتی پوشاک به نیمه دوم امسال موکول شده و در توضیح علت به تعویق افتادن ساخت این شهرک گفت که "در صدور مجوز نهایی این شهرک صنعتی ناهماهنگی‌هایی وجود داشت که این موضوع در حال پیگیری است. کمیسیون تبصره ماده یک در سازمان جهاد کشاورزی باید مجوز تغییر کاربری برای تاسیس شهرک صنعتی پوشاک را صادر کند تا شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بتواند اعتبار تامین شده را در این بخش هزینه کند".

 

این در حالی است که رئیس‌جمهوری سال ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی این پروژه را انجام داد و پیشرفت آن در دستور کار قرار گرفت تا بتوان با گردآوری مجموعه‌ای از واحدهای مختلف صنعت پوشاک، شهرک صنعتی آن را در محلی به موقعیت جغرافیایی روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رساند.

 

شهرک تخصصی پوشاک اولین شهرکی است که بر اساس نیاز داخلی طراحی شده و سراسر زنجیره تولید پوشاک از تأمین مواد اولیه، مد، طراحی و… را شامل می‌شود.

 

فرشاد مقیمی،‌ معاون وقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نیز اوایل سال گذشته اعلام کرده بود که بهره‌برداری از شهرک تخصصی پوشاک تا پایان تابستان سال ۱۳۹۷ کلید می‌خورد و بهره‌برداری کامل از ۲۰۶ هکتار مساحت مربوط به این شهرک تخصصی، تا پایان سال ۱۳۹۸ طول می‌کشد.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال