اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برای سومین سال پیاپی برگزار می‌کند آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران

روز سه‌شنبه دهم دی ماه، آئین معرفی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران توسط اتاق بازرگانی تهران با همکاری سایر نهادهای دولتی و خصوصی استان در محل هتل ارم تهران برگزار می‌شود.

مراسم انتخاب و تجلیل از صادرکنندگان نمونه سال 98 استان تهران امسال نیز مانند دو سال گذشته، از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌شود. این سومین سال متوالی است که مسئولیت پیگیری، بررسی پرونده‌ها فرآیند انتخاب و برگزاری مراسم صادرکنندگان نمونه استان تهران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران به اتاق بازرگانی تهران محول شده ‌است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، هدایت‌گری و برنامه‌ریزی برای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال 98 استان تهران و تجلیل از آنان با حضور مقامات استان و فعالان بخش‌خصوصی، برعهده معاونت کسب‌و‌کار اتاق تهران قرار داده شده و این معاونت با استفاده از تمام توان و ظرفیت و در همکاری نزدیک و موثر با سایر نهادهای ذیربط و تشکل‌های بخش خصوصی، مقدمات برپایی آئین گرامیداشت نخبگان صادرات را فراهم کرده است.

کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران با حضور نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تهران، سازمان استاندارد، گمرکات اجرایی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، جلسات متعددی را برگزار کرده و براساس مولفه‌های مختلفی چون رشته فعالیت، میزان صادرات، و با استعلام از نهادهای ذیربط در مورد مسایل مهمی چون بازگرداندن ارز صادراتی، پرونده صادرکنندگان استان را مورد ارزیابی دقیق و کارشناسی قرار داده است.

با شناسایی صادرکنندگان نمونه و شایسته تقدیر براساس مولفه‌های ارزیابی، کارگروه تصمیم گرفت تا سومین آئین انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران روز سه‌شنبه 10 دی ماه امسال از ساعت 8 صبح در محل هتل ارم تهران برگزار شود. در این مراسم که صادرکنندگان نمونه و شایسته تقدیر استان معرفی و از آنها تقدیر به عمل می‌آید، مقاماتی چون رئیس اتاق بازرگانی تهران، استاندار تهران، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تهران، رئیس اداره‌کل استاندارد استان تهران، اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تهران، اعضای تشکل‌های بخش خصوصی، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

 

اعضای محترم اتاق بازرگانی تهران که تمایل دارند در این مراسم حضور داشته باشند، می‌توانند از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنند.

http://tccim.ir/?addr=z8se14

 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال