با حضور وزرای اقتصادی کابینه هیات رئیسه اتاق ایران و روسای اتاق‌های سراسر کشور با معاون اول رئیس‌جمهور دیدار کردند

روسای اتاق‌های سراسر کشور به همراه هیات رئیسه اتاق ایران با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند. وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی نیز در این نشست حضور داشتند.

روسای اتاق های سراسر کشور به همراه هیات رئیسه اتاق ایران با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند. در این نشست وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی حضور داشتند.

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران هدف از این دیدار را تشریح مسائل و مشکلات اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: بخش خصوصی معتقد است در شرایط امروز مجبوریم و ملزم هستیم در قالب یک همکاری صمیمانه در راستای رفع مشکلات قدم برداریم. این همکاری باید بین بخش خصوصی و قوای حاکمیتی به وجود آید.

او معتقد است: همواره به بهانه وجود شرایط اضطرار در کشور تصمیماتی اتخاذ شده که دقت کافی در آنها لحاظ نشده و خود به چالش‌های جدیدی تبدیل شده‌اند. درست است که باید سرعت عمل داشته باشیم اما برای ممانعت از ایجاد مسائل جدید باید مطالعات کارشناسی و دقت کافی را چاشنی فرآیند تصمیم‌گیری‌ها کنیم.

به پیشنهاد شافعی بهترین راهکار برای حل این موضوع استفاده از نظرات فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاهی است.

نکته دیگری که مورد توجه رئیس اتاق ایران قرار گرفت، استفاده از قوانین و برنامه های عادی در وضعیت غیرعادی است. او تاکید کرد: واضح است در شرایط غیرعادی به قوانین خاص و جدیدی نیاز داریم؛ باید متناسب با شرایط امروز، تصمیم‌گیری کنیم.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال