اتاق فکر تولید تشکیل شد/اصلاح سیاست‌های تجاری و ارزی

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن وتجارت از برگزاری سلسله نشست های اتاق فکر تولید با حضور صاحبنظران عرصه صنعت خبر داد.

 فرشاد مقیمی در حاشیه برگزاری اتاق فکر تولید که با حضور برخی از وزرا و معاونان سابق وزیر صمت و صاحبنظرانی از عرصه بخش خصوصی برگزارشد، گفت: راهکارها و چالش‌های رونق تولید در کشور با محوریت حمایت و صیانت از تولید ملی در اتاق فکر مورد بررسی قرار می گیرد و سیاست‌های احصاء شده با تکیه بر خرد جمعی صاحبنظران جهت طرح در مراجع تصمیم ساز با حضور وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت ارائه خواهد شد.

 

 به گزارش  وزارت صنعت، معدن و تجارت، وی تصریح کرد: سیاست های کلان اقتصادی و صنعتی نظیر اصلاح سیاست‌های تجاری و ارزی، ریسک سرمایه گذاری در کشور، بازنگری درحقوق ورودی، افزایش هزینه تمام شده تولید، مدیریت ارزی دربخش صنعت و… از جمله موضوعاتی است که دراین سلسله نشست ها مطرح و راهکارهای اجرایی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت،  بهره مندی از تجربیات صاحبنظران عرصه صنعت و اقتصاد را در رفع موانع و چالش های پیش روی تولید ضروری برشمرد و گفت: محدودیت های بین المللی همواره اقتصاد و صنعت ما را نشانه رفته است و ما با بهره مندی از تجربیات دهه های گذشته می توانیم با قدرت بیشتری از تحریم های فعلی عبور کنیم.

 

گفتنی است اتاق فکر تولید به میزبانی معاونت امور صنایع با حضور صاحبنظرانی از عرصه تولید و صنعت برگزار شد. در این نشست به صورت تخصصی به موضوع اصلاح سیاست های تعرفه ای با محوریت حفظ تولید و اشتغال صنعتی و رفع چالش های این بخش پرداخته شد و راهکارهای پیشنهادی نیز جهت کاهش آسیب های احتمالی به صنعت کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال