برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی در کاشان

مدیر چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی گفت: در این دوره از نمایشگاه، 25 شرکت فعال در حوزه صنعت فرش ماشینی داخلی و خارجی در زمینه تأسیسات، الکترونیک، قطعات ماشین‌آلات، رنگرزی، ریسندگی و ... شرکت دارند.

میثم نوابی‌پور اظهار کرد: در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی، 25 شرکت فعال در حوزه صنعت فرش ماشینی داخلی و خارجی در زمینه تأسیسات، الکترونیک، قطعات ماشین‌آلات، رنگرزی، ریسندگی و ... شرکت دارند. بازدیدکنندگان این نمایشگاه، مدیران و کارکنان صنایع فرش ماشینی هستند که می‌توانند به طور مستقیم  با شرکت‌های خدماتی ارتباط برقرار کرده و خدمات مطلوب و با کیفیت را  به‌ طور مستقیم ارزیابی کنند.

 

به گزارش  ایسنا، وی افزود: بعضی از شرکت‌ها که محصول‌های خود را  به کشورهای اروپایی صادر می‌کنند، متأسفانه با مشکلاتی در ادامه فعالیت خود همچون تحریم، داشتن کارت بازرگانی، گمرک و مالیات روبرو هستند که باعث کم شدن صادرات شده است.

 

مدیر چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی، تصریح کرد: نزدیک به یک‌هزار واحد تولیدی فرش ماشینی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل فعالیت دارند که با عرضه سالانه بیش از 50 میلیون مترمربع فرش، بیش از 50 درصد از تولید و صادرات صنعت فرش کشور را انجام می‌دهند و این نمایشگاه، ظرفیت مناسبی برای نمایش دستاوردهای این صنایع  است.

 

نوابی‌پور گفت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته به فرش ماشینی از دهم ماه جاری به مدت سه روز از ساعت 15 الی 21 در سالن سپیده دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برای بازدید دایر است.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال