مکان ساخت شهرک نساجی البرز مشخص شد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد که برای احداث شهرک نساجی در این استان زمین مناسب مشخص شده است.

جهانگیر شاهمرادی شامگاه یکشنبه در همایش صنعت نساجی و پوشاک استان البرز افزود: با توجه به فعالیت 188 واحد تولیدی نساجی در این استان ، تسریع در احداث شهرک نساجی البرز ضروری است .


وی بیان داشت : از مسئولان کشوری و نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود برای تسریع در ساخت شهرک نساجی البرز همکاری لازم داشته باشند.


به گزارش ایرنا،  شاهمرادی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز آمادگی دارد تا در زمینه فنی و دانش بنیان به ایجاد شهرک نساجی استان کمک کند. 


رئیس سازمان صمت البرز افزود: امروز فرصت های خوبی برای توسعه صنعت نساجی در البرز وجود دارد و باید از این شرایط به خوبی بهره برد.


وی تاکید کرد که تحریم ها می تواند فرصت مناسبی برای تکیه بر تولید داخلی به ویژه توسعه صنعت نساجی باشد.


وی افزود: همکاری صنایع بزرگ و کوچک و حرکت آنها در مسیر تکمیل چرخه تولید و همراهی رسانه های جمعی می تواند به بالندگی تولید ، فرهنگ سازی و تبلیغ کالای ایرانی کمک شایانی کند.


شاهمرادی یادآور شد که امروز 70 درصد پوشاک کشور در داخل تولید می شود و باید با برند سازی و کیفیت بخشی به تولید اعتماد جامعه را به خرید محصول ایرانی جلب کرد.


وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان گفت: امروزصنایع با مشکلاتی در زمینه نیازهای ارزی و مواد اولیه مواجه هستند لیکن همکاری اصناف موجب شده تا مشکلات کاهش یابد.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال