مداخله تعزیراتی و قضایی در بازار راهبردی است

معاون سازمان تعزیرات حکومتی در همایش صنعت نساجی و پوشاک استان البرز افزود: امروز تلاش ها براین است تا ضمن پیشگیری از تخلفات ، حرکت اقتصادی و تولیدی به سمت فرهنگ سازی و ارتقای تولید و خدمات پیش برود.

  وی ادامه داد: برند سازی ، جلب اعتماد مشتریان، ارتقای کیفیت و ارائه خدمات مطلوب لازمه موفقیت صنایع تولیدی کشور در بازارهای جهانی و داخلی است.


محمد بارانی گفت: تولید براساس نیازهای روز جوامع بشری ، توجه به فرهنگ ، نشاط اجتماعی و ذائقه مشتریان از مواردی است که تولید کنندگان پوشاک و سایر صنایع کشور باید به آن توجه کنند.


به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه پوشاک از نیازهای اولیه و همیشگی انسان است ، افزود: در این زمینه توجه به رنگ و تمایلات روحی باید در نگاه نخست تولید کنندگان قرار گیرد.


معاون سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد که رویکرد این سازمان به بازار و تولید ، راهبردی است لیکن با انحصار طلبی و حرکت های ضد رقابتی برخی تولید کنندگان مقابله خواهد شد.


وی اظهار داشت: باید تمام دستگاه های نظارتی به سمت تسهیل گری در امر تولید و حمایت از بخش های اقتصادی گام بردارند.


معاون سازمان تعزیرات حکومتی یادآور شد که بی توجهی به برند سازی و مسائل دیگر سبب شده تا سهم تولید کنندگان ایرانی در کشورهای اطراف کاهش یابد.


وی اظهار داشت : در تولید پوشاک باید به فرهنگ ، زیبایی و شادابی توجه ویژه شود چرا که پوشاک در مکان های مختلف در دید عموم قرار دارد.


بارانی گفت: ماندگاری و قوام در روش ها و مدل های مختلف است و امروزه اگر صنعت پوشاک در سطح ملی باقی بماند این صنعت محکوم به شکست است .


وی اظهار داشت : صنعت پوشاک سهم عظیمی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده و رویکردها و نوع نگاه به آن باید متفاوت باشد.


وی گفت: اکنون ایران در صادرات پوشاک مقام سوم خاورمیانه و رتبه ۵۰ در جهان دارد که باید خود را به رتبه های برتر برسانیم .


معاون سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این عرصه اعتماد مردم به تولیدات را باید جلب کنیم و باور ایرانی بودن را به ایرانیان باز گردانیم.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال