گزارش نشست کمیته الیاف انجمن

نشست اعضای کمیته الیاف انجمن صنایع نساجی ایران عصر روز شنبه نوزدهم تیرماه با حضور اعضای این کمیته در محل دبیرخانه انجمن تشکیل گردید.

نشست اعضای کمیته الیاف انجمن صنایع نساجی ایران عصر روز شنبه نوزدهم تیرماه با حضور اعضای این کمیته در محل دبیرخانه انجمن تشکیل گردید.

در بخش آغازین این نشست محمدرضا مقدم رییس کمیته مذکور طی سخنانی ، ضمن اشره به دستور جلسه در خصوص هماهنگی بیشتر واحدهای تولیدی در تعیین نرخ خرید پرک و ایجاد تعادل در قیمت های بازار به برگزاری مجمع عمومی انجمن در روز یکشنبه هفدهم تیرماه اشاره نمود و از اعضا خواست تا با حضور در مجمع در تقویت بیش از پیش انجمن سهیم باشند.

در ادامه این نشست دکتر بهرام محمدی ضمن خیر مقدم به حاضرین تاریخچه ای از مشکلات واحد های تولید الیاف در ارتباط با تامین مواد اولیه و بخصوص پرک ارائه نمود و پس از آن حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت مقرر شد واحد های تولیدی عضو نسبت به اخذ مجوز های لازم برای واردات بطری و پرک اقدام نمایند تا تعادل عرضه و تقاضا مانع افزایش قیمت در تامین مواد اولیه واحد ها گردد همچنین مقرر شد تا مکاتبات لازم با وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص لحاظ نمودن بطری و پرک در لیست کالاهای ممنوع الصدور صورت پذیرد.

در این نشست همچنین نسبت به تعیین نرخ خرید بطری و پرک بشرخ ذیل توافق حاصل گردید:

الف- بطری (کیفیت زیر 200) پرسی 2200-2400 تومان

ب- آسیابی   2400-2600 تومان

ج- هات واش معمولی(بالای هزار) 3100-3200 تومان

د- هات واش (زیر هزار)  3400 تومان

ه- هات واش ( زیر دویست) 3500-3700 تومان

و برای پرک های رنگی در اقلام فوق با 300 تومان کاهش نسبت به پرک سفید مبنا قرار گیرد.

همچنین در این نشست آقای توحید صفدر نژاد دبیر انجمن بازیافت نیز به عنوان میهمان حضور داشتند که پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد تا تفاهم نامه همکاری مشترکی بین دو تشکل تنظیم گردد و همچنین مکاتبات مشترکی با شهرداری تهران ، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت در خصوص منشا جمع آوری بطری ها در سطح شهر و کاهش هزینه های مربوطه از طریق برنامه ریزی مشترک در ساماندهی جمع آوری و تفکیک زباله ها صورت پذیرد

منبع :
فایل های مرتبط
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال