اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند دوره آموزشی قوانین و مقررات امور گمرکی و ترخیص کالا

موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران یه دوره آموزشی با عنوان «قوانین و مقررات امور گمرکی و ترخیص کالا» ویژه بازرگانان برگزار می‌کند.

موسسه آموزش اتاق تهران که در سال جدید با ساختاری جدید فعالیت‌های آموزشی خود را توسعه داده است، در یکی از نخستین دوره‌های آموزشی خود برای فعالان اقتصادی عضو اتاق تهران به سراغ قوانین و مقررات گمرکی رفته است.

این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت برگزار می‌شود و تدریس در آن برعهده رضا گلی است. این دوره از روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و در روزهای 24، 26 و 31 اردیبهشت نیز دنبال می‌شود. ساعات برگزاری هر جلسه از 3:00 تا 7:00 بعدازظهر است.

مخاطبان این دوره آموزشی مدیران بنگاه‌های اقتصادی، صاحبان کسب‌وکار و حق‌العملکاران گمرکی هستند و در چهار جلسه چهار ساعته با سرفصل‌های مختلفی مانند تعاریف و اصطلاحات گمرکی، اظهار کالا در گمرک، واردات کالا، اسناد مورد نیاز برای ترخیص در رویه‌های مختلف، اماکن گمرکی، روش‌های تعیین ارزش کالای گمرکی، تشریفات گمرکی و ... آشنا می‌شوند.

فعالان اقتصادی برای حضور در این دوره‌ آموزشی باید فرم ثبت‌نام را دریافت و تکمیل و با سایر مدارک لازم به پست الکترونیک به آدرس edu@tccim.irیا نمابر به شماره 88107762 ارسال کنند. هم‌چنین شماره‌های 88107732 و 88107723 آماده پاسخگوی به سوالات و ابهامات احتمالی هستند.

ضمن این که با توجه به محدودیت‌ ظرفیت دوره، اولویت حضور با افرادی است که زودتر ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

دریافت فرم ثبت‌نام

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال