اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند کارگاه آموزشی توسعه مدیریت و دوره آموزشی قوانین مالیاتی

اتاق بازرگانی تهران در ادامه برنامه خود برای ارائه خدمات آموزشی به فعالان اقتصادی و تشکل‌ها یک کارگاه و یک دوره آموزشی در نیمه اول اسفندماه برگزار می‌کند.

مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران یک دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی با عنوان«آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی» کارگاه آموزشی برای مدیران تشکل‌ها با عنوان «مهارت‌های کاربردی و توسعه مدیریت» برگزار می‌کند.

دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی

دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی به منظور توانمندسازی و افزایش آگاهی فعالان اقتصادی و مدیران بنگاه‌ها از قوانین حاکم بر فضای کسب‌وکار کشور برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران این دوره آموزشی، به مدت 10 ساعت در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود. برابر برنامه‌ریزی نخستین جلسه این دوره نیز روز یکشنبه ششم اسفند ماه خواهد بود.

مخاطبان این دوره اعضای هیات مدیره اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل عضو اتاق تهران هستند. ضمن این که برای اشخاص حقوقی ارائه آخرین روزنامه رسمی دال بر معرفی اعضای هیات مدیره الزامی است. تدریس در این دوره آموزشی نیز برعهده محمدتقی قزلباش است.

در این دوره آموزشی، سرفصل‌هایی چون کلیات قانون مالیات‌های مستقیم و کلیات قانون مالیات و عوارض ارزش افزوده آموزش داده خواهد شد.

 

کارگاه آموزشی مهارت‌های کاربردی و توسعه مدیریت

هم‌چنین مرکز آموزش اتاق تهران برای توانمندسازی تشکل‌های بخش خصوصی و کمک به تقویت این نهادها، یک کارگاه آموزشی با عنوان مهارت‌های کاربردی و توسعه مدیریت ویژه اعضای هیات مدیره تشکل‌های اقتصادی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران این کارگاه آموزشی، به مدت چهار ساعت در روز چهارشنبه نهم اسفندماه 96 از ساعت 13 تا 17 برگزار می‌شود.

مخاطبان این دوره اعضای هیات مدیره (یا هیات رئیسه) تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران هستند. حضور در این کارگاه برای افراد معرفی شده از سوی تشکل‌ها رایگان اما ارائه معرفی‌نامه از تشکل مربوطه الزامی است. هدایت این کارگاه آموزشی نیز برعهده سیدعلیرضا سیاسی‌راد است.

در این کارگله آموزشی در مورد سرفصل‌هایی چون نقش‌ها و وظایف هیات مدیره تشکل‌ها، مهارت‌های کاربردی مورد نیاز هیات مدیره، مدیربت تعارض منافع، مدل کارکردی رابطه هیات مدیره با ذینفعان، اصول اداره جلسات و ... به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

 

علاقمندان به حضور در این کارگاه و دوره‌ آموزشی می‌توانند با دریافت و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آن به نمابر 88107762 یا ایمیل edu@tccim.ir در این برنامه‌های آموزشی شرکت کنند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با مرکز آموزش اتاق تهران با شماره تلفن‌های 88107732 و 88107723 تماس گرفت.

این نکته نیز باید مورد توجه اعضا و فعالان اقتصادی قرار گیرد که با توجه به محدودیت ظرفیت دوره‌های آموزشی، اولویت با علاقمندانی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کنند.

فرم ثبت‌نام دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی

فرم ثبت‌نام کارگاه آموزشی مهارت‌های کاربردی و توسعه مدیریت

 

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال