تفاهم نامه ای چندجانبه برای حمایت از صنایع کوچک و متو.سط

سازمان صنایع کوچک، شهرک‌های صنعتی ایران و معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران تفاهمنامه‌ای برای اجرای هرچه بهتر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از توسعه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط امضا کردند.

صادق نجفی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم امضای این تفاهمنامه در سخنانی گفت: تاکنون تلاش‌ها در سازمان برای توسعه صنایع کوچک و متوسط بوده است که نتیجه آن ثبت 966 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور است. اکنون بیش از 800 مورد آن در حال بهره‌برداری است که نزدیک به 40 درصد از صنایع کوچک و متوسط کشور در این مناطق مستقر شده‌اند.

 

به گزارش ایرنا،  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایجاد تحرک در بازار، عمده مشکل صنایع کوچک و متوسط است، گفت: بهبود وضعیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی دو هدف اصلی است که با اولویت مناطق محروم و استفاده از ابزارهای مختلف در حال پیشبرد است.

 

با این حال کاسبان بازاری یک رکن اصلی در افزایش فروش تولیدات داخلی هستند.وی تاکید کرد: مدیریت اقتصادی جهادی در مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تعریف‌شده و لازم‌الاجراست.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال