اتحادیه های صنوف تولیدی به شهرک‌های صنعتی منتقل می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: لکه‌های صنعتی متشکل از واحدهای و کارگاه‌های تولیدی در استان تهران وجود دارند که فاقد مجوز بهره‌برداری هستند و امکان صدور پروانه برای این‌گونه واحد‌ها وجود ندارد. این واحدها در قالب پروژه‌هایی به‌تدریج برای رفع آلایندگی به شهرک‌های صنعتی مصوب منتقل می‌شوند.

یدالله صادقی ، به مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اشاره و بیان کرد: ساماندهی صنایع و صنوف در استان تهران از مهم‌ترین برنامه های سازمان خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری گسترش، به گفته صادقی، تلاش داریم برخی صنایعی را که قابل‌انتقال به شهرک‌های صنعتی هستند را به شهرک‌های صنعتی منتقل کنیم. برخی از این صنایع که امکان انتقال آن‌ها به شهرک‌های صنعتی وجود ندارد با بازسازی و نوسازی آن‌ها برای رفع مسائل زیست‌محیطی کمک خواهد شد.

 

وی افزود: واحدهایی که در لکه‌های صنعتی و دارای پروانه هستند از آن‌ها با عنوان شهرک‌های صنعتی خصوصی یاد می‌شود که ساماندهی آن‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بابیان اینکه برخی از صنوف در اماکن شهری مستقر هستند، گفت: این‌گونه صنوف باید به خارج از شهر منتقل شود که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، شهرداری، شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنین اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی این واحد‌ها به خارج از شهر منتقل خواهند شد.

 

صادقی خاطرنشان کرد: نوسازی و بازسازی بنگاه‌های تولیدی و صنعتی، حمایت از واحدهای تولیدی موجود برای به حداکثر رساندن اشتغال آن‌ها از طریق ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی همچنین توسعه و جذب سرمایه‌گذاری و تشکیل شرکت‌هایی که بتوانند سرمایه‌گذاران را جذب کنند، از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان قرار دارد.

 
 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال