جدال صنایع اصفهان با قاچاق

سید ناصر موسوی لارگانی اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که مجلس در راستای خروج کشور از رکود اقتصادی تدوین کرده، لایحه قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که کلیات آن در کمیسیون اقتصادی تدوین و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد. رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق کالا و واردات بی‌رویه محصولاتی که امکان تولید آنها در داخل کشور وجود دارد، صنایع این استان را در معرض نابودی قرار داده است.

سید ناصر موسوی لارگانی اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که مجلس در راستای خروج کشور از رکود اقتصادی تدوین کرده، لایحه قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که کلیات آن در کمیسیون اقتصادی تدوین و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: قاچاق کالا و واردات بی‌رویه محصولاتی که امکان تولید آنها در داخل کشور وجود دارد، صنایع استان را در معرض نابودی قرار داده است. 

 


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: استان اصفهان در تولید لوازم خانگی در جایگاه نخست کشوری است، اما واردات بی‌رویه کالا برای این صنعت مشکلات زیادی را ایجاد کرده یا در بخش نساجی قاچاق کالا چالش‌های زیادی را به وجود آورده است. 


موسوی لارگانی اظهار کرد: لایحه قانونی اصلاح نظام بانکی نیز تدوین شده که به زودی وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد شد، در شرایط فعلی بانک‌ها برخلاف مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلاتی با نرخ سود غیرقانونی ارائه می‌دهند. 


وی گفت: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است تا با وضع مقرراتی این مالیات از مصرف‌کننده نهایی گرفته شود.

 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال