معاون وزیر صنعت خبر داد واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی به بخش خصوصی‎

مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک از واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ در سال گذشته خبر داد

 علی یزدانی در جلسه مجمع عمومی عادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل ساختمان این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه‌ مقایسه تعداد شهرک‌های صنعتی کشور با دیگر کشورها باید روش‌های توسعه‌ای و ویژگی‌ منطقه‌ای را در نظر بگیریم و در راستای تحرک اقتصادی در روستاها می‌توانیم با ظرفیت سنجی و آمایش سرزمینی شهرک‌های صنعتی با حداقل هکتار و در حداقل زمان ممکن عمل کنیم.

وی تاکید کرد که کاهش قیمت شهرک‌های صنعتی برای اجرای مشوق‌های سرمایه‌ گذاری باید با در نظر گرفتن اعتبارات و منابع ملی و استانی جبران شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از واگذاری ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ واگذار شد و به ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی نیز مجوز دادیم.

یزدانی با بیان این که توجه به انرژی‌های تجدید پذیر در اولویت‌ برنامه‌های سال جاری سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک قرار خواهد داشت، عنوان کرد: در راستای توجه به موضوع آموزش ۵۰ درصد هزینه‌های تحقیق و پژوهش را به شرکت‌های صنعتی پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای حمایت از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های مختلف نیز ۵۰ درصد هزینه‌های حضور در نمایشگاه‌های داخلی را به کنسرسیوم‌ها پرداخت می‌کنیم.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال