سه کارگاه و یک دوره آموزشی ویژه فعالان اقتصادی در مرداد ماه 96‎

مرکز آموزش اتاق تهران برابر برنامه‌ریزی انجام شده برای ماه میانی تابستان امسال، سه کارگاه آموزشی کاربردی برای فعالان اقتصادی و یک دوره آموزشی ویژه بازرگانان برگزار می‌کند که می‌تواند در افزایش و تقویت دانش کاربردی فعالان حوزه کسب‌وکار بسیار موثر باشد.

آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی

بنا بر اعلام برنامه مرکز آموزش اتاق تهران، نخستین کارگاه آموزشی مرداد ماه امسال «آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی» نام دارد که از روز دوشنبه 2 مرداد ماه 96 در محل ساختمان آموزش اتاق تهران برگزار خواهد شد.

در این کارگاه هشت ساعته که در دو جلسه برگزار می‌شود سرفصل‌هایی چون ساختار کنونی تامین اجتماعی ایران، تکالیف قانونی کارفرمایان در مقابل بیمه‌شدگان، حقوق قانونی کارفرمایان، محاسبات بیمه‌ای، جرائم و تخلفات و مقررات کیفری، نگاهی به آیین‌نامه‌های اجرایی تامین اجتماعی و .... آموزش داده می‌شود و با مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدرس این دوره آموزشی غلامرضا مهردل است و مخاطبان آن تمامی صاحبان کسب‌وکار و مدیران بنگاه‌های اقتصادی هستند. این کارگاه در محل مرکز آموزش اتاق تهران واقع در ساختمان شماره 2 اتاق تهران برگزار می‌شود.

ضمن این که با توجه به محدودیت ظرفیت آخرین مهلت ارسال فرم‌ثبت‌نام سه روز قبل از آغاز نخستین جلسه کارگاه در نظر گرفته شده است. اولویت حضور در این کارگاه با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت نمایشگاه‌های بین‌المللی

دومین کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی شده برای مرداد ماه 96 با عنوان «طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت نمایشگاه‌های بین‌المللی» به متقاضیان و فعالان اقتصادی ارائه می‌شود. مدت زمان این کارگاه نیز هشت ساعت است که طی دو جلسه در روزهای دوشنبه دوم و شنبه هفتم مرداد ماه جاری از سوی مرکز آموزش اتاق تهران برگزار می‌شود.

مدرس این دوره آموزشی سعید نیک‌نام است و مخاطبان آن کارشناسان مسئول و مدیران واحدهای تخصصی حضور و فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در نمایشگاه‌های بین‌المللی هستند. بازارسنجی تجارت از طریق تجارت الکترونیک، شناخت اکسپوهای جهانی و نیز ارتباطات بین‌المللی نمایشگاهی از جمله سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است. مهلت ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه نیز سه روز قبل از شروع اولین جلسه کارگاه است.

فنون و روش‌های مذاکرات فاینانس بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری

عنوان سومین کارگاه آموزشی مرداد ماه 96 در مرکز آموزش اتاق تهران، «فنون و روش‌های مذاکرات فاینانس بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی» است. این کارگاه در یک جلسه چهار ساعته برگزار می‌شود و مدرس آن پیمان مولوی است. در این کارگاه مدیران، کارشناسان ارشد و کارشناسان سازمان‌ها می‌توانند حضور داشته باشند و در مباحث مهم مربوط به مذاکره مشارکت داشته باشند.

برابر برنامه‌ریزی این کارگاه آموزشی، روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه 96 از ساعت 16 الی 20 برگزار و سرفصل‌های مهمی چون استراتژی مناسب برای تامین مالی، جذب سرمایه‌گذار و ارائه سهم، آشنایی و اجرای مدل میانگین موزون هزینه سرمایه برای تعیین استراتژی، اصول و فنون مذاکره، اجتناب از مذاکرات مبتنی بر شانس، ارائه مدل هدفمند در مذاکرات و ... در آن به بحث و بررسی و تبادل‌نظر گذاشته می‌شود.

مدیریت خرید، سفارشات خارجی و اعتبارات اسنادی

 در کنار کارگاه‌های آموزشی که در یک یا دو جلسه برگزار می‌شود، مرکز آموزش اتاق تهران یک دوره آموزشی 32 ساعته با عنوان «مدیریت خرید، سفارشات خارجی و اعتبارات اسنادی ویژه بازرگانان» نیز برگزار می‌کند.

قرار است این دوره آموزشی از روز یکشنبه اول مرداد ماه امسال، در محل ساختمان مرکز آموزش اتاق تهران برگزار شود. روزهای برپایی این دوره آموزشی یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 الی 20 خواهد بود و مسئولیت تدریس آن نیز برعهده ایرج زینال‌زاده است.

طی این دوره آموزشی، صاحبان کسب‌وکار و مدیران بنگاه‌های اقتصادی با مباحثی همچون روش‌های واردات و ثبت سفارش، بیمه حمل‌و‌نقل، روش‌های پرداخت در واردات، قراردادهای خرید و مذاکرات، کارت بازرگانی، کاربرد اینکوترمز در واردات کالا و ترخیص و مجموعه کاملی از قوانین و مقررات و اصول و فنون مربوط به امور بازرگانی و تجارت آشنا می‌شوند. ضمن این که در پایان این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

حضور در هر یک از این سه کارگاه و یک دوره آموزشی منوط به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک لازم به شماره نمابر 88107762 یا پست الکترونیک به آدرس edu@tccim.ir است. ضمن این که زمان ثبت‌نام، محدودیت ثبت‌نام‌کنندگان و اولویت‌ها برای حضور براساس زمان ثبت‌نام کامل متقاضیان است.

فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران هم‌چنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزشی فوق با شماره تلفن 88107232 و 88107223 مربوط به مرکز آموزش اتاق تهران تماس بگیرند.

دریافت فرم ثبت‌نام کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی

دریافت فرم ثبت‌نام کارگاه آموزشی طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت نمایشگاه‌های بین‌المللی

دریافت فرم ثبت‌نام کارگاه آموزشی فنون و روش‌های مذاکرات فاینانس بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری

دریافت فرم ثبت‌نام دوره آموزشی مدیریت خرید، سفارشات خارجی و اعتبارات اسنادی

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال