تولید زیباترین فرش های ماشینی دنیا در ایران‎

صادر کننده نمونه موادغذایی و نساجی در برنامه «راه ابریشم» رادیو اقتصاد گفت: در حال حاضر بهترین، با کیفیت ترین و زیبا ترین فرش های ماشینی دنیا در ایران تولید می شود.

احمد صادقیان با اشاره به اینکه فرش در ایران زمینه تاریخی دارد، افزود : هرجا سخن از فرش است نام ایران و هنر ایرانی می درخشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وی همچنین با بیان اینکه ایران از اعتبار تاریخی در زمینه صنعت فرش برخوردار است، اظهارداشت: صادرات فرش ماشینی امروز در اثر این اعتبار تاریخی رونق خوبی در سطح بازارهای جهانی دارد.
عضو انجمن صنایع نساجی ایران در برنامه راه ابریشم رادیو اقتصاد می گوید: تولید یک امر مقدس وعامل کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید، افزایش رفاه عمومی و ... در جامعه است.

وی در ادامه ضمن اشاره به این جمله که صادرات مکمل تولید است، افزود: شکوفایی صادرات عامل ارتقای تولید در هر کشوری است.

صادقیان با بیان اینکه اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی امروزه در رشد و توسعه اقتصادی کشورها برکسی پوشیده نیست، اظهارداشت: اشتغال، پویایی تولید و رشد اقتصادی از جمله مزیت های برجسته رویکرد صادرات محوری در جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رمز و راز موفقیت در تولید و صادرات را شناسایی رقبا و بازارهای هدف دانست و یادآورشد: تولید باید مبتنی بر سلیقه ها، نیاز ها و بودجه بازار های مصرف داخلی و خارجی باشد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال