بازدید استاندار اصفهان از کارخانه احیا شده نساجی سیمین شهر علویجه بخش مهردشت شهرستان نجف آباد‎

دکتر زرگرپور در اولین روز کاری، پس از رویداد انتخابات، به منظور بازدید و افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی و درمانی به شهرستان نجف آباد سفر کرده و از واحد بزرگ تولیدی نساجی (پایا جین )احیا شده بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و اشتغال در این کارخانه و شهر علویجه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد، در این بازدید سهراب مظفرنجفی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، بخشدار مهردشت، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری و تعدای از مدیران ارشد استانی و شهرستانی زرگرپور را همراهی نمودند.

استاندار اصفهان بیان داشت: در ابتدای ورود به شهرستان نجف آباد به زیارت قبور ۱۴۰ شهید سرافراز شهر علویجه رفتیم و نسبت به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ادای احترام نمودیم ، زیرا امنیت و آرامش و اقتدار کشور و مردم مرهون خون شهیدان و تلاش ایثارگران و خانواده ی معظم آنان است.

استاندار اصفهان عنوان نمود: خوشحالم که اولین برنامه کاری خودم را پس از رویداد سیاسی انتخابات ، به مسائل مربوط به تولید و اشتغال اختصاص دادم ، زیرا اصلی ترین معضل کشور و استان بحث تولید و اشتغال است و اصلی ترین دغدغه ی دولت نیز ، رونق اقتصادی می باشد.

زرگرپور ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص اولویت داشتن مسائل اقتصادی و تولید و اشتغال ، افزود: بر همین اساس سال گذشته سعی شد از طریق بسته حمایتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی ، بسیاری از واحدهای بحران زده را احیا نماییم که واحد تولیدی بزرگ نساجی سیمین از جمله واحدهای احیا شده می باشد.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: در همین راستا ، ۶۰ هزار شغل جدید ایجاد شد و ۷۷ هزار فرصت شغلی تثبیت گردید و گر چه در همین مدت شاهد از دست رفتن ۳۰ هزار شغل بودیم ولی در حد بضاعت ، تمام تلاش و کوشش را در جهت حمایت از واحدهای تولیدی مصروف نمودیم.

زرگرپور افزود: در سال ۹۶ ، مجدداً طرح رونق اقتصادی به ما ابلاغ شده و با توجه به افزایش دو برابری اعتبارات ، کارگروه تسهیل و سامانه بهین یاب مجدداً فعال خواهد شد و تسهیلات در اختیار واحدهای بحران زده قرار خواهد گرفت.

استاندار اصفهان ضمن تقدیر از خیرین پر تلاش منطقه دهق و علویجه که در طول ایام با فعالیت‌های بی شائبه خود ، دولت را در خدمت به مردم یاری می کنند تشکر نمود و بر تسریع در اجرای پروژه جاده اصفهان به علویجه تأکید کرد.

برچسب ها : نساجی صنعتی
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال