آخرین خبرها از شهرک صنعتی پوشاک‎

غلامرضا سلیمانی گفت: رئیس‌جمهوری سال گذشته کلنگ‌زنی این پروژه را انجام داد و پیشرفت آن در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم با گردآوری مجموعه‌ای از واحدهای مختلف صنعت پوشاک شهرک صنعتی آن را در محلی به موقعیت جغرافیایی روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره) به بهره‌برداری برسانیم.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ساخت و ساز و واگذاری سوله‌های شهرک صنعتی پوشاک در سال جاری خبر داد و اعلام کرد که این پروژه ظرف مدت سه سال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
غلامرضا سلیمانی با اشاره به آخرین وضعیت شهرک صنعتی پوشاک و پیشرفت‌های این پروژه، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری سال گذشته کلنگ‌زنی این پروژه را انجام داد و پیشرفت آن در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم با گردآوری مجموعه‌ای از واحدهای مختلف صنعت پوشاک شهرک صنعتی آن را در محلی به موقعیت جغرافیایی روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره) به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه شهرک صنعتی پوشاک با همکاری انجمن پوشاک و مشاوران داخلی و خارجی در حال طراحی است و اولین شهرکی است که بر اساس نیاز داخلی طراحی شده و سراسر زنجیره تولید پوشاک از تامین مواد اولیه، مد، طراحی و ... را شامل می‌شود.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با اشاره به اینکه کارخانجات شهرک صنعتی پوشاک در سه تیپ ساخته می‌شوند، گفت: سه تیپ کارخانجات شامل کارخانجات بزرگ صنعتی، کارخانجات متوسط و کارخانجات کوچک و کارگاهی هستند.

سلیمانی افزود: طراحی فاز اول شهرک صنعتی پوشاک انجام شده و طراحی فاز دوم نیز در حال تکمیل است که پس از این مورد فعالیت عمرانی و زیرساختی مدنظر قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در سال جدید به دنبال واگذاری شهرک صنعتی پوشاک هستیم، گفت: در این پروژه زمین واگذار نمی‌شود بلکه ساخت سوله‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد و به متقاضیان خرید سوله واگذار خواهد شد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در مورد زمان افتتاح این پروژه اعلام کرد: ساخت و ساز شهرک صنعتی پوشاک در سال جاری آغاز می‌شود و ظرف مدت سه سال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال