برگزاری سمینار مالیاتی در دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران

شنبه 14 اسفند ماه سالن جلسات دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران میزبان جمع کثیری از مدیران ارشد و مالی شرکتهای عضو انجمن بود که برای حضور در سمینار آشنایی با اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم ثبت نام نموده بودند.

در این سمینار یکروزه که توسط انجمن صنایع نساجی ایران برنامه ریزی و اجرا شد، دکتر علیرضا فلاح میرزایی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به ارائه تعاریفی از مالیات بر درآمد، مالیات بر دارایی و مالیات بر مصرف پرداخت و با اشاره به اصلاحات بعمل آمده در قانون مالیاتهای مستقیم توجه حاضرین را به لزوم توجه به هر دو قانون قدیم و جدید جلب نمود و با توجه به مهلت قانونی برای رسیدگی های سال های مالی گذشته از حاضرین خواست که به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

فلاح میرزایی که از صاحبنظران و خبرگان سازمان امور مالیاتی به شمار می رود در این سمینار ضمن تشریح اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم و ارائه جزوه ای از این تغییرات به راهکارهای عملیاتی برای مؤدیان مالیاتی در انجام تکالیف قانونی خود پرداخت.

در ادامه این سمینار که با استقبال خوب حاضرین و پرسش و پاسخ حضار برگزار شد به مهمترین تغییرات اعمال شده در اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم و تکالیف مؤدیان مالیاتی در این خصوص اشاره شد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال