گزارشی از نشست مشترک اتحادیه تولید و صنایع نساجی و پوشاک با انجمن صنایع نساجی ایران‎

به گزارش نساجی نیوز در نشست نهصد وسی و دوم هیات مدیره انمن صنایه نساجی ایران طبق قرار قبلی آقایان مهندس زکی پور، صادقی قهرودی، وحید حریری و امین مقدم از اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک در جلسه حضور یافتند.

آقای مهندس مروج ضمن خیرمقدم به ایشان ابراز امیدواری نمودند که اتحادیه مذکور در دوره جدید و با مدیریت آقایان بتواند موفقیت های بیشتری کسب نماید آقای زکی پور طی سخنانی ضمن تشکر از هیأت مدیره انجمن برای گسترش همکاریهای مشترک، توضیحاتی را در خصوص میزان تولید و مصرف نخهای ظریف و لزوم بررسی آمار و ارقام در این زمینه ارائه فرمودند و با اشاره به نشست مشترک فعالین صنعت فرش ماشینی در وزارت صمت در دفتر آقای ابوئی از اجحاف ماشین سازان وندویل و شونهر به تولیدکنندگان فرش ماشینی سخن گفتند و صدور مجوزهای بی رویه در این صنعت را یکی از عوامل کاهش بهره وری و راندمان واحدها دانستند.
آقای زکی پور از انجمن صنایع نساجی ایران خواستند تا در نشست ویژه ای با حضور شرکتهای ماشین سازی و مدیران و متخصصین ذیربط نسبت به هماهنگی و قیمت گذاری در خصوص ماشین آلات مورد نظر اقدام نماید تا خریداران بیش از این زیان عدم اتحاد و یکپارچگی خود را نپردازند. آقای مهندس وحید حریری عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک نیز طی سخنانی توضیحاتی را در خصوص اتحادیه مذکور و فعالیت های انجام شده درخصوص صنعت پوشاک ارائه فرمودند و از انجمن صنایع نساجی ایران خواستند نقش مؤثری را در هماهنگی و یکصدائی بین تشکل های نساجی و پوشاک ایفا کند. آقای صادقی قهرودی نیز طی سخنانی از لزوم توجه جدی انجمن به کل زنجیره تولید از ریسندگی تا منسوجات و پوشاک سخن گفتند و قاچاق و واردات بی رویه فعلی را ماحصل عدم برنامه ریزی های قبلی در این زمینه دانستند و همچنین مطالبی را در خصوص مسائل و مشکلات تولید اعم از مالیات و تأمین اجتماعی و مسائل و مشکلات بانکی ارائه فرمودند و خواستار توجه مشترک تشکل ها به این موضوعات مشترک شدند. آقای مهندس مقدم خزانه دار اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک نیز با اشاره به موضوع شفاف سازی در دوره جدید هیأت مدیره اتحادیه، از انجمن خواست تا شفافیت را در تداوم همکاری های مشترک مد نظر قرار دهد.
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال