بهره برداری از خط ششم تولید محصول POY پتروشیمی شهید تندگویان

خط ششم محصول استراتژیک POY با هدف تامین نیاز واحد های نساجی داخلی از امروز در مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان آغاز به کار کرد

به گزارش بدر پرس، خط ششم محصول استراتژیک POY با هدف تامین نیاز واحد های نساجی داخلی از امروز در مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان آغاز به کار کرد.
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در حاشیه بازدید مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از این مجتمع در گفتگو با خبرنگار نیپنا، اظهارکرد: خط ششم تولید این شرکت که تولید کننده محصول POYY است برای نخستین بار از ساعاتی قبل وارد مدار تولید شد.
حسن تقوی گنجی با اشاره به این که در واحد مذکور از امروز دوشنبه (18 بهمن ماه) نخ مورد استفاده در صنعت نساجی تولید می شود، گفت: در این واحد روزانه ۱۱۰ تن در روز نخ تولید شده و روانه بازارهای مصرف خواهد شد.
وی تصریح کرد: این محصول در بازار داخل عرضه می شود و در واقع ۹۰ درصد محصولات پتروشیمی شهید تندگویان در بازار داخل عرضه می شود.
 شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین تولید کننده اسید ترفتالیک خالص و پلی اتیلن ترفتالات در کشور است که افزون برانجام پروژه های افزایش ظرفیت POLY F و POLY G ، پروژه خط انتقال پلیمر مذاب از POLY G به واحدهای نساجی را در دست اجرا دارد ، همچنین در آینده ای نزدیک پروژه افزایش ظرفیت POLY H را نیز آغاز خواهد کرد.
این گزارش می افزاید: شرکت پتروشیمی شهید تندگویان درمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی واقع شده و بزرگترین تولید کننده PET و PTA در کشور است.
منبع : بدر پرس
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال