فرش مشهد به عنوان برند برتر ایرانی برگزیده شد

​فرش مشهد در جشنواره برند برتر ایرانی به عنوان برند برتر فرش ماشینی انتخاب شد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنا بر اعلام فرش مشهد، این جشنواره را وزارت صنعت، معدن و تجارت، به همت سازمان توسعه تجارت برای اولین بار برگزار کرد. در نظرسنجی جشنواره برند برتر ایرانی که بین ٢٠٠ برند انجام شد، بیش از هزاران نفر از مردم شرکت کردند. در نهایت ١٨ برند در صنایع مختلف انتخاب شدند که در این میان تنها برند فرش ماشینی منتخب، به فرش مشهد، با شعار اصیل و ماندگار، تعلق داشت.
در اولین دوره جشنواره برند ایرانی به ۱۸ برند برتر تندیس جشنواره اهدا شد. حمیدی مدیرعامل شرکت فرش مشهد و رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی مشهد این تندیس را دریافت کرد.
در این مراسم ۱۱ گروه کالایی به عنوان گروه‌های هدف نهایی جهت رقابت در جشنواره انتخاب شدند که از میان این گروه‌ها می‌توان به گروه اثاثیه و لوازم‌خانگی، نساجی و پوشاک، فرش ماشینی، فرآورده‌های لبنی، نوشیدنی‌ها، ماکارونی و... اشاره کرد.
اهداف جشنواره مذکور عبارت بود از ایجاد و ارتقای فرهنگ برندسازی در کشور و ارتقای جایگاه برند در کشور و ...  بنابراین سعی شده در این جشنواره دامنه و محدوده هدف کسب و کارهای اولین دوره محدود به گروه‌های کالایی B۲C با داوام و تندمصرف باشد. بر این اساس ۲۸۰ شرکت در گروه‌های کالایی مختلف برای رقابت در اولین دوره جشنواره ثبت‌نام کردند که کمیته علمی جشنواره با بررسی و ارزیابی معتبرترین مدل‌های ارزیابی برند در دنیا جهت انجام فرایند ارزیابی و انتخاب برندهای برتر، مدل استاندارد  بین‌المللی را بر اساس چهار معیار از جمله میزان نام‌آشنایی و شناخته بودن برای مخاطبان و میزان تمایز برند در محصول انتخاب کرد.
شرکت فرش مشهد اعلام‌کرد: این برند بزرگ‌ترین عضو گروه صنعتی مشهد و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرش ماشینی در ایران است و طی سال‌ها بهترین فرش ماشینی با بالاترین کیفیت را به ایرانیان عرضه داشته است. این شرکت در سال ۱۳۵۶ در مشهد آغاز به کار کرد و در طول سال‌های متمادی به کمک تیمی توانمند، شامل مدیران با تجربه، مهندسان مجرب و گارگران ماهر تولید سالانه خود را به دو میلیون و ۴۰۰ هزار متر مربع افزایش داده است.
​ فرش مشهد با استفاده از الیاف مرغوب شرکت درالون آلمان و بهترین رنگ‌ها و موادشیمیایی اروپایی، پشم خالص نیوزلندی و نخ ابریشم طبیعی، توانسته ۳۹ سال در بازارهای داخلی و جهانی  تداوم داشته و به یک برند معتبر و محبوب تبدیل شود.
بنا بر اعلام این برند، خوش‌نامی و محبوبیت برند فرش مشهد از مشتری‌مداری و استانداردهای بالای کیفیت و نیز نوآوری در طراحی و رنگ‌آمیزی ناشی می‌شود. همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید فرش ماشینی نیز تائیدی بر اهمیت تولید محصول با کیفیت در این شرکت است.
فرش مشهد ۲۴ فروشگاه در سراسر ایران دارد و همراه با نمایندگان فعال خود در بیشتر از ۳۰ شهر ایران با بیشتر از ۶۶ فروشگاه فعالیت می‌کنند. مصرف‌کنندگان می‌توانند برای خرید فرش ماشینی به این نمایندگی‌ها و یا فروشگاه اینترنی سایت رسمی فرش مشهد مراجعه کنند.
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال