معاون کسب‌و‌کار و مشاور رییس اتاق منصوب شدند

از سوی دبیرکل اتاق تهران، هومن حاجی‌پور به عنوان معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در حکم صادر شده از سوی بهمن عشقی آمده است: «با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی تهران منصوب می‌شوید.»

در این حکم تصریح شده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و برنامه ریزی و بهره گیری از تجارب نیروهای کارآمد در انجام مسولیت های محوله و پیشبرد اهداف و برنامه های اتاق تهران موفق و مؤید باشید.»لازم به ذکر است که هومن حاجی‌پور پیش از این مسئولیت امور تشکل‌های اتاق ایران را برعهده داشت.

انتصاب مشاور رییس اتاق تهران در امور مالیاتی و تامین اجتماعی همچنین طی حکمی از سوی رییس اتاق تهران، فریدون طلایی‌زاده به عنوان مشاور رییس در حوزه‌های مالیاتی و تامین اجتماعی منصوب شد. طلایی‌زاده پیش از این معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران بود. در حکم صادره از سوی مسعود خوانساری آمده است: « با عنایت به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‎های صادقانه و خالصانه جنابعالی در طی مدت مسولیت معاونت کسب‌و‌کار، به موجب این حکم به سمت مشاور رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی تهران منصوب می‌شوید.

در این حکم همچنین آمده است: «امیدوارم با توجه به شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی و نیز روحیه مسولیت‌پذیری، از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد برنامه‌های اتاق تهران به ویژه در حوزه‌های مالیاتی، تامین اجتماعی و سایر موارد مرتبط بهره‌گیری کنید. توفیق، بهروزی، سلامتی و سعادت روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

برچسب ها : اتاق-تهران
منبع : اتاق تهران
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال