به سرمایه‌گذار و صادرکننده در کشور احترام نمی‌گذارند

عضو انجمن نساجی ایران با بیان اینکه احترام لازم به افراد سرمایه‌گذار و صادرکننده در کشور گذاشته نمی‌شود، گفت: برای تغییر وضعیت اقتصادی نیازی جدی به ایجاد تغییرات ریشه‌ای در نظام اقتصادی وجود دارد

به گزارش تسنیم ، غلامعلی رخصت  در نشست خبری مراسم روز صادرات خراسان‌رضوی که در دفتر اتحادیه صادرکنندگان خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: برای تغییر وضعیت اقتصادی نیازی جدی به ایجاد تغییرات ریشه‌ای در نظام اقتصادی وجود داشته و باید زمینه‌های کاری دولت و بخش خصوصی کاملا مشخص شود.
وی بیان کرد: دولت باید در زمینه‌هایی مانند آموزش، سلامت و سایر مواردی از این دست ورود پیدا کند و اقتصاد را کاملا به عهده بخش خصوصی بگذارد تا بتوانند ورود بهتری در این حوزه داشته باشند.
صادرکننده نمونه ملی کشور با بیان اینکه احترام لازم به افراد سرمایه‌گذار و صادرکننده در کشور گذاشته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت فردی که تعداد زیادی اشتغال در کشور ایجاد کرده و سرمایه‌گذاری سنگینی داشته، مورد احترام بوده و نباید برخورد نامناسب با وی داشت.
رخصت با اشاره به اهمیت صنعت اظهار داشت: اگر تنها به یک صنعت مانند نساجی به اندازه مورد نیاز اهمیت داده شود پس از 10 سال اداره کشور هیچ نیازی به پول نفت نداشته اما متأسفانه شاهد این اهمیت از طرف دولت نیستیم.
مهدی امینی دبیر اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی در ادامه این نشست گفت:  فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه توسط سازمان توسعه تجارت بوده و در آن یک سری سرفصل‌ها در نظر گرفته شده و امتیازدهی می‌شوند و کسانی که امتیازات بیشتری کسب کنند به عنوان افراد برگزیده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی بیان کرد: با توجه به این موضوع 5 نفر از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی برگزیدگان ملی، 30 نفر استانی و 8 نفر نیز جز افراد قابل تقدیر هستند که همگی آنها مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
دبیر اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی ادامه داد: این مراسم 24 آذر ماه امسال با حضور مقامات دولتی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس سازمان توسعه تجارت در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال