نعمت‌زاده خبر داد : راه‌اندازی ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی کشور در سال جاری

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی کشور هر ماه طی سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

کشور هر ماه طی سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، محمدرضا نعمت‌زاده امشب در جریان بازدید طرح‌های تولیدی منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی گیلان روبه رشد است اظهار کرد: امسال طرح‌های متعدد نیمه‌تمام در گیلان رو به اتمام بوده و به بهره‌برداری می‌رسند.
وی به روحیه شاداب در اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در کشور اشاره کرد و افزود: وجود روحیه با نشاط موجب رونق تولید می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برخی از صنایع مانند واحدهای نساجی از گذشته در گیلان دارای مشکل هستند، تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکل واحدهای مذکور تلاش می‌شود.
نعمت‌زاده از پیشرفت سرمایه‌گذاری واحدهای جدید خبر داد و گفت: در سال جاری ماهانه شاهد راه‌اندازی دهها طرح تولیدی و صنعتی در کشور هستیم.
وی در ادامه به احداث واحدهای تولیدی در مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: سیاستگذاری مناطق آزاد در ایجاد واحدهای تولیدی بر پایه صادرات است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر استفاده از مواد اولیه داخلی برای تولید کالا، خاطرنشان کرد: از مواد اولیه  وارداتی باید در تولید و صادرات کالا استفاده شود.
نعمت‌زاده به بازدید از سه واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و یادآور شد: واحدهای مذکور کالا را با هدف صادرات تولید می‌کنند.
وی با بیان اینکه یک واحد تولید پوشاک با هدف صادرات در منطقه آزاد انزلی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در واحد مذکور تعداد یک‌هزار و 400 نفر فعالیت می‌کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت به راه‌اندازی بازی‌های رایانه‌ای در واحد پوشاک مذکور با استفاده از30 نفر متخصصان جوان داخلی اشاره کرد و گفت: بازی‌های رایانه‌ای با الهام از اسطوره‌های ایرانی مانند رستم و سهراب تولید می‌شود.
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال