هیات نساجی چین با اتاق بازرگانی اصفهان بر گسترش همکاری دوطرفه در زمینه تولید الیاف مصنوعی تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نایب رییس انجمن الیاف مصنوعی چین در تالار اتاق بازرگانی اصفهان، احیای جاده ابریشم را فرصت مناسبی برای افزایش همکاری های اقتصادی میان شهرهای عضو اتحادیه شهرهای عضو این جاده دانست و گفت:

ایران به عنوان یکی از  کشورهای عضو اتحادیه می تواند از تسهیلات و شرایط مناسب تجارت با دیگر اعضای اتحادیه در زمینه نساجی استفاده کند.


ژاو جیانگ دونگ(Zhao  Xiang Dong) ، ظرفیت واحدهای تولیدی نساجی چین را  برای تامین نیازهای واحدهای نساجی ایران مطلوب دانست و گفت:برقراری ارتباط انفرادی یا تشکلی  بین فعالان بخش نساجی می تواند نقش مهمی در تامین نیازهای دو طرف داشته باشد .


هی یان لی(He Yanli ) عضو هیات مدیره انجمن  الیاف مصنوعی چین هم در این دیدار فعالیت 70 درصد صنعت چین را در زمینه نساجی بیان کردو گفت: سرمایه گذاران چینی آماده سرمایه گذاری مشترک با استان اصفهان در زمینه نساجیهستند  ولازم است زمینه همکاری  دوطرف را از طریق تشکل ها جستجو کرد.
وی اعضای این اتحادیه را آماده تامین نیاز پلی استر، چیپس پل استر و دیگر الیاف مصنوعی استان اصفهان دانست  و گفت:همکاری تشکل های تخصصی نساجی ایران و چین می تواند به افزایش مراودات تجاری دو طرف بیانجامد.


مجتبی ملا احمدی نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان هم در این  دیدار گفت:40 درصد تولید صنعت نساجی کشور در استان اصفهان فعال است و این استان می تواند همکاری نزدیکی با واحدهای تولیدی نساجی  چین داشته باشد.


وی شرایط ایران را برای توسعه تولید الیاف مصنوعی مطلوب دانست و افزود: استان اصفهان یکی از مصرف کنندگان اصلی الیاف مصنوعی است و انجمن الیاف مصنوعی چین  می تواند این نیازرا برطرف کند.


حبیب الله شاه کرمی رییس انجمن نساجی استان اصفهان هم در این  دیدار گفت: در استان اصفهان سالانه 60 هزار الیاف اکریلیک تولید می شود که می توان این ظرفیت را تا سه برابر افزایش داد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال