تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران می‌آیند

۲۸ شرکت تولیدکننده ماشین آلات نساجی ایتالیا در مجموعه نشست هایی در تهران،‌ یزد، اصفهان و مشهد که ماه جاری میلادی برگزار می شود تلاش خواهند کرد سهم از دست رفته خود از بازار ایران را بازیابند.

28 شرکت تولیدکننده ماشین آلات نساجی در مجموعه نشست هایی در ایران که توسط آژانس تجارت ایتالیا سازمان دهی شده و تحت حمایت وزارت توسعه اقتصادی این کشور برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. لغو تحریم های غرب علیه ایران به صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا اجازه خواهد داد تا سهم از دست رفته خود از بازار ایران در سال های گذشته را باز پس بگیرد.
سلسله نشست های ماشین آلات نساجی رودشو در روزهای 22 تا 30 می با حضور 26 تولید کننده ایتالیایی در شهرهای تهران، یزد، اصفهان و مشهد برگزار خواهد شد. این نشست ها که توسط آژانس تجارت ایتالیا و اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، و تحت حمایت وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا برگزار می شود، به تولید کنندگان صنعت نساجی ایران اجازه خواهد داد تا دانش خود را با برخی از تولید کنندگان برتر ماشین آلات نساجی ایتالیا بسنجند و با به روز ترین راهکارها در زمینه فرآیند تولید نساجی آشنا شوند.
رافائلا کارابلی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در این باره گفت: «در سال های اخیر، تحریم ها فرآیند مدرنیزه شدن صنعت داخلی ایران را به تعویق انداخته و مانع از ادامه حضور رقابتی این کشور در عرصه جهانی شده است... در سال 2004، ایران در بین 10 بازار بزرگ صادراتی ایتالیا در این صنعت قرار داشت. پس از سال ها رکود مطلق، تجار ما شروع به تجارت ثابت با ایران کرده اند. من اطمینان دارم که این نمایشگاه رودشو به جبران زمان از دست رفته گذشته کمک خواهد کرد.»
در سال 2015، صادرات کالاهای نساجی ایتالیایی به ایران به 8 میلیون یورو رسید. تقاضا در ایران برای انواع کالاهای ایتالیایی بالاست، اما ماشین های فینیشینگ و نخ ریسی ایتالیایی بیشترین مشتری را در این کشور دارند.
به گفته کارابلی: «صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا از نظرکیفیت تکنولوژیک جزو بهترین ها در جهان است.»

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال