نشست مشترک هیات مدیره انجمن و اتحادیه فرش ماشینی در اتاق بازرگانی کاشان

نشست مشترک هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران و اتحادیه فرش ماشینی کاشان همزمان با برگزاری سومین همایش ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته در دوازدهم اسفندماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان، برگزار شد.

در این نشست که اعضای هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، اتحادیه فرش ماشینی کاشان و اتاق بازرگانی این شهر حضور داشتند، درخصوص مسائل و مشکلات پیش روی صنعت بحث و تبادل نظر شد.
محمود تولایی رئیس اتاق بازرگانی و اتحادیه فرش ماشینی کاشان ضمن خیر مقدم به میهمانان درخصوص اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم و پیگیری‌های انجام شده درخصوص مشاغل سخت و زیان آور و مسائل و مشکلات بانکی سخن گفت و خواستار هم صدایی و فعالیت‌های مشترک تشکل‌های نساجی در کشور شد.
محمدمهدی رئیس زاده دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران نیز از پیگیری‌های انجمن درخصوص معوقات بانکی از محل صندوق ذخیره ارزی و مشاغل سخت و زیان آور و موضوع مبارزه با قاچاق کالا و بررسی‌های کارشناسی درخصوص تعرفه‌های گمرکی و سود بازرگانی سال آتی سخن گفت و تدوین سند استراتژی توسعه صادراتی و برنامه راهبردی صنایع نساجی و پوشاک توسط انجمن را نیازمند مشارکت و همکاری تشکل‌های فعال این صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش همکاری‌های فیمابین و مشارکت بیشتر تشکل‌ها شاهد موفقیت‌های چشمگیری در صنایع نساجی باشیم. پس از این نشست که به میزبانی و ضیافت ناهار اتاق بازرگانی بود، حاضرین جهت افتتاح آزمایشگاه تخصصی فرش کاشان و فیزیک نساجی و حضور در سومین همایش ملی فرش ماشینی به دانشگاه آزاد اسلامی کاشان رفتند.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال