بررسی مسائل و مشکلات صنایع تولید عایق های رطوبتی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنایع تولید عایق های رطوبتی در کمیسیون صنایع و معادن برگزار شد.

بعداز ظهر روز دوشنبه مورخ 17 بهمن ماه، جلسه بررسی مشکلات صنایع تولید عایق های رطوبتی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور آقایان دکتر مصطفی طاهری (ریاست کمیسیون صنایع و معادن)، علیرضا سلیمی (عضو ناظر هیئت رئیسه مجلس)، دکتر محسن گرجی (مدیرکل اداره صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت) و نمایندگان انجمن صنایع نساجی ایران و انجمن صنفی عایق های رطوبتی دلیجان و تعدادی از فعالین صنعتی این حوزه برگزار گردید.
با توجه به تمرکز بخش عمده ای از تولیدکنندگان عایق های رطوبتی (ایزوگام) در شهرستان دلیجان و نیاز این واحدها به مواد اولیه مخصوصاً قیر، منسوج بی بافت از الیاف پلی استر و منسوج بی بافت تیشو از الیاف شیشه، موضوعاتی نظیر آزادسازی صادرات پرک و تاثیر آن بر قیمت الیاف پلی استر بازیافتی و متعاقباً منسوجات بی بافت تولید شده از این الیاف، مشکلات تامین مواد اولیه از بورس، تعرفه قیمت گاز و قطعی مداوم آن و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از مواد اولیه تولید عایق های رطوبتی به صورت منسوجات بی بافت از طرف اعضای انجمن صنایع نساجی ایران تامین می شود، توضیحاتی درخصوص مشکلات تامین مواد اولیه مخصوصاً در حوزه چیپس پلی استر و پرک بطری پلی استر از سوی نمایندگان انجمن صنایع نساجی ایران در این جلسه ارائه گردید.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال