همکاری های مشترک با معاونت آموزشی سازمان مدیریت صنعتی در دستور کار انجمن صنایع نساجی ایران

عصر روز سه شنبه اول آذر ماه در نشست مشترک میان انجمن صنایع نساجی ایران و معاونت آموزش سازمان مدیریت صنعتی زمینه های همکاری های آموزشی فیمابین این دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت .


در بخش ابتدایی این نشست مهندس امامی رئوف دبیر انجمن با اشاره به تاریخچه و پتانسیل های انجمن و تلاش های انجام شده در همگرایی و هم افزایی زنجیره ارزش صنعت از مواد اولیه تا محصول نهایی به آمارهای مربوط به ارزش افزوده و اشتغال در این صنعت اشاره نمود و نیاز های آموزشی و ارتقای دانش مدیران و متخصصین و بهبود عملکرد واحدها را از دغدغه های همیشگی صنعت دانست و با اشاره به سوابق همکاری های انجمن با دانشکده های مهندسی نساجی به لزوم برگزاری  دوره های آموزشی متناسب برای فعالین صنعت اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از تجربیات ارزشمند سازمان در طول سالها تلاش و ارائه خدمات آموزشی بتوان دوره های خوبی را برای صنایع نساجی طراحی و اجرا نمود .


دکتر سیدعلیرضا شجاعی معاون آموزشی سازمان نیز با اشاره به شناخت و آشنایی خود با انجمن به قدمت و اثر گذاری انجمن در بین تشکلها اشاره نمود و با طرح دوره ها و سیاست های سازمان در حوزه آموزش ابراز امیدواری نمود تا در همکاری های مشتر بتوان دوره های اختصاصی IMBA ویژه صنایع نساجی را تعریف و اجرا نمود همچنین مقرر شد دوره های تقویمی و کوتاه مدت سازمان با رویکرد مشترک با انجمن در اینده بازتعریف و بطور مشترک برگزار گردد.


در این نشست که مهندس طورانی و مهندس موسوی از کارشناسان دو مجموعه حضور داشتند همچنین در خصوص برگزاری سمینارهای یکروزه در حوزه دانش بنیان ها ، سامانه جامع تجارت ،تامین مالی زنجیره ای ، بورس کالا و متاورس و ... نیز مذاکراتی صورت گرفت.


همچنین مقرر شد تا ظرفیت های خانه مدیران این سازمان برای تشکیل اتاق ویژه خانه مدیران صنایع نساجی با هدف گردهمایی مدیران و متخصصین این صنعت در دستور کار بررسی بیشتر قرارگیرد.

منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال