نشست مشترک هیئت رئیسه کارگروه الیاف پلی‌استر و کارگروه نخ فیلامنت انجمن صنایع نساجی ایران با مدیر کل جدید دفتر صنایع منسوجات و پوشاک

صبح روز یکشنبه بیستم شهریور نشست مشترکی با حضور آقایان مهندس مجتبی دستمالچیان، دکتر شاهین کاظمی، مهندس امامی رئوف، مهندس حبیب اله شاه کرمی، حسین اخوان بروجنی، مهدی قزوینی، اکبر لباف، حامد مقدم، حمیدرضا صفری، حسن نصیریانی و آقایان دکتر محسن گرجی و مهندس ترحمی برگزار شد. د

ر این نشست که با محوریت مسائل و مشکلات صنایع تولید الیاف و نخ فیلامنت  و در دفتر ادراه کل تخصصی صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت تشکیل شد در خصوص تجربیات سالهای اخیر واحدهای تولیدکننده در تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود از پتروشیمی تندگویان بحث و تبادل نظر شد. همچنین آمارهای عرضه و تقاضا و معاملات و سطح رقابت در سالهای اخیر مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

 
در این نشست فعالین بخش خصوصی با انتقاد از حذف سقف رقابت و عرضه‌های بعضاً مهندسی شده در بورس به ارائه آمار نیاز واحدهای تولید الیاف و نخ به مواد اولیه پتروشیمی پرداختند و ضمن تشکر از همراهی صورت گرفته توسط دولت و پتروشیمی تندگویان به حساسیت زنجیره ارزش صنایع نساجی نسبت به تغییرات نرخ معاملات این محصول در بورس پرداختند.
 
همچنین در این نشست در خصوص عرضه تلفیقی در بورس کالا، تعرفه‌های واردات ماشین آلات خطوط تولیدی، مالیات بر ارزش افزوده برای ماشین آلات وارداتی، مشکلات مربوط به پرک و دستورالعمل جدید آزادسازی صادرات پرک و آخال و صادرات پت نساجی توسط پتروشیمی تندگویان موارد متعددی مطرح شد. همچنین در این جلسه موضوع لزوم حضور نمایندگان انجمن صنایع نساجی ایران، بعنوان بزرگترین مصرف کننده محصولات پتروشیمی در صنایع پایین دستی در کمیته تخصصی مربوطه مورد تاکید قرار گرفت. 
کانالهای ارتباطی انجمن صنایع نساجی ایران : 
منبع :
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال